شیک اس ام اس

سامانه پیام کوتاه شیک اس ام اس میزبان مناسب پیامکی شما .

۱۳۹۴-۰۴-۲۱|

اگر شما نیز صاحب یک فروشگاه هستید، بهتر است بدانید که پیامک چگونه می‌تواند برای افزایش درآمد به کمک شما بیاید.
پیامک به شما اجازه می‌دهد خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه دهید و به این ترتیب آنها را به خود وفادار نگاه دارید.
با راه‌اندازی یک سرویس پیام کوتاه، شما می‌توانید خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه دهید. در مطلب حاضر به بررسی کاربرد بازاریابی پیامکی برای فروشگاه شما می‌پردازیم.

در بازار فعلی جهان، موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می‌دهد هزینۀ جذب مشتریان جدید ۳ تا ۳۰ برابر بیشتر از هزینۀ حفظ مشتریان فعلی است.
بنابراین در درجه اول این مساله اهمیت دارد که مشتریان فعلی خود را حفظ نمائید.
شما باید طوری رفتار نمائید که در نهایت لبخند رضایت بروی صورت مشتری نشسته باشد و به این ترتیب خرید‌های بعدی او از شما تضمین می‌گردد.
با توجه به این مساله است که در اکثر مقالات، کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط بر اهمیت مشتری مداری تاکید می‌شود.
اما متاسفانه معمولا راهکار مشخص و مدونی برای عملی کردن این نگاه ارائه نمی‌گردد.

پیامک، ابزاری است که می‌توانید دقیقاً به این منظور آن را به کار گیرید. این رسانه به شما اجازه می‌دهد خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهید و به این ترتیب وفاداری آنها به خود را حفظ نمائید.
اما برای اینکه بیشترین بازده را از این طریق به دست آورید، می‌بایست نکاتی را نیز رعایت نمائید.

در زیر راهکاری برای استفاده از پیامک توسط یک فروشگاه را به شما ارائه می‌کنیم:

در هنگام صدور فاکتور برای مشتری، از وی درخواست شماره همراه کرده و به او توضیح دهید که به این ترتیب از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های شما به مناسب‌های مختلف آگاه خواهد شد.
مشتری مداری از همینجا آغاز می‌شود.
چند دقیقه بعد از اینکه مشتری از فروشگاه شما خارج شد، می‌توانید از سرویس پیامکی فروشگاه یک پیامک برای او ارسال کرده و بابت اینکه به اشتراک پیامکی شما پیوسته است از او تشکر نمائید.
به این ترتیب مشتری احساس می‌کند برای او ارزش قائل هستید.
یک متن تشکر ساده را برای این منظور انتخاب نمائید؛ برای مثال “مشتری گرامی از اعتماد شما سپاسگذاریم.”
پس از این می‌توانید خدمات مختلفی را از طریق پیامک به مشتری خود ارائه دهید. می‌توانید عرضۀ لوازم جانبی کالای خریداری شده توسط مشتری را با وی اطلاع دهید تا به این باور برسد که همیشه به یادش هستید.
می‌توانید لیست کالاهای جدید خود را همراه با تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشتری ارسال کنید و او را ترغیب کنید تا دوباره سری به شما بزند.
می‌توانید به مناسب‌های مختلف برای مشتری پیام‌های تبریک و تهنیت ارسال نمایید و نشان دهید که او برای شما ارزش دارد. می‌توانید تسهیلات جدید خود را به وسیلۀ یک پیام اعلام کنید یا حتی خبر افتتاح شعبۀ جدید خود را بین مشتریان پخش کنید.